cactusse |
większy pożeracz systemów |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2005 |
Posty: 660 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków |
|
|
|
|
|
|
Obrażenia w SotC sa podciągnięte pod konwencje (pulp), gdzie bohaterowie wychodzą z najgorszych tarapatów, cudem unikają śmierci, a rany przeszkadzają tylko przed kamerą.
By osiągnąć taki efekt, użyty jest bardziej "heroiczny" Health Track, specjalny rodzaj ran (konsekwencje - działają tylko gdy ktoś przypomni o nich publiczności) i wbudowana możliwość kapitulacji (można ją proponować obrywając konsekwencją) :
Kod: | Fudge Health Track
(1-2)S (3-4)H (5-6)VH (7-8)I (9+)ND
[][][] [] [] [] []
FATEv2 Health Track
(1)CL (2-4)H (5-6)I (7+)TO
[][] [][] [][] []
SotC Health Track
(1)S (2)S (3)S (4)S (5)S (6+)CQ TO
[] [] [] [] [] [][][] []
S - Just A Scratch
CL - Clipped
H - Hurt
VH - Very Hurt
I - Incapacitated / Injured
ND - Near Death
CQ - Consequence
TO - Taken Out |
BTw. mi się skomplikowanie walki podoba.
SotC'owy konflikt może i jest wolniejszy, ale daje więcej opcji do kombinowania (bloki, kombowanie), ułatwia wykorzystanie "nie-bojowych" umiejętności w środku zadymy (manewry) i rozwiązuje kilka problemów wymiennej walki z FATEv2 (bohaterka anime ma teraz łatwiejszą robote przy panty-flash'owaniu wrażych napastników ). |
|