Behir |
pożeracz systemów |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2006 |
Posty: 202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam ponownie .
Przejrzałem pobieżnie pliki, chcąc też sprawdzić, czy bez trzymania reguł
Q10 pod ręką coś zrozumiem . Więc większość zrozumiałem, co liczy
się na plus .
Lecz, jak mówiłeś, to narazie sama mechanika, nastawiona na walkę. I
jak powiedziałeś na forum, pracujesz nad tym, a także razem z resztą
forumowiczów nad opisem świata. Jednak nie odpowiedziałeś w jaki
rodzaj fantasy celujesz . Byłoby miło, gdybyś spróbował wstawić
Utherię w jakieś ramy.
Poza tym, uważam, że powinieneś usnąć wstawki o Chucku Norrisie z
opisu mechaniki. Też lubię się śmiać, ale do fantastyki mi jakoś Chuck
nie pasuje.
Jeden czar nosi nazwę z Larlochem w nazwie. Wydaje mi się, że ta postać
też jest zarezezwowana dla dedeków i że widziałem już czar o tej samej
nazwie w jednym z suplementów do owych dedeków.
Nie wierzę, że nie mogłeś wymyślić więcej o brodatym ludzie (czyt
krasnoludach). Jeśli ich nie lubisz, powiedz, jeden z moich kumpli zbiera
krasnoludy w WH i zawsze nimi gra w RPG, a część moich znajomych po
prostu je lubi. Może razem coś wymyślimy .
No i czy nie masz nic przeciwko jeśli ja opiszę jakąś rasę, zrobię kilka
rzeczy z nią związanych i wrzucę na forum projektu linki do pdf? Ostatnio
po głowie chodzi mi kilka pomysłów, ale nie mogłem ich spisać (miałem
wczoraj sprawdzian, który już rzutował na ostateczną ocenę z
angielskiego na koniec roku, szczęśliwie zdałem na 5 ^^). I mam
nadzieję, że nie pogniewasz się, jeśli zbiór wad i zalet jakie wymyslę
będzie wpływał nie tylko na fabułę, ale i na mechanikę.
Ach, i czy można wykupić więcej niż jedną specjalizację? Według mnie to
powinno być możliwe, gdyż zwiększa wszechstronność postaci i w ogóle...
Cóż, narazie tyle ode mnie, jak coś jeszcze przyjdzie mi do głowy to
napiszę.
Pozdrawiam,
Behir |
|