Solprinc |
przybysz |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2006 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
|
|
|
|
Tytuł składa się z dwóch części:
Tytułowych postaci, jakimi są Untouchables, czyli Nietykalni.
Tytułowego motywu systemu, w tym przypadku jest to "Transformation", czyli Przemiana, proces, w którym dochodzi do (terminy z Maga) Wstąpienia lub Zstąpienia.
Nietykalni to inaczej Czyści. Czyści są to pierwotni stwórcy wszechświatów. Oni też składają się na Awatar Przebudzonego (Maga). Od razu sprostowanie: Czyści się nie rozpadli, lecz nadal istnieją jako samodzielne, emanujące Świadomością (Zrozumieniem) byty. Awatar Maga to część jednego Czystego.
Świadomości to wyższa jaźń, motor, umysł istot. Przykładowo, Człowiek też posiada Świadomość, lecz nie jest ona w pełni wykorzystana (jest "uśpiona"). Nietykalny różni się od większości istot (bardziej lub mniej materialnych) tym, że jego Świadomość jest całkowicie i w pełni Przebudzona. Nawet bardziej od Świadomości Maga. (Dlatego też Arete Nietykalnego liczy się potrójnie, porównując do Arete Maga.)
Zachowa narracyjne podejście WoD'u.
Są dwa przewodnie myśli systemu.
Pierwszą jest wyżej wspomniania Przemiana. Dążenie do Wstąpienia lub Zstąpienia wszystkich Świadomości.
Drugą jest Odwieczna Walka, walka toczona pomiędzy Stroną Światła, Stroną Ciemności oraz Neutralną Stroną. Gracze są jednymi z najpotężniejszych istot, z kilkoma znaczącymi ograniczeniami. Mimo to, jakby nie patrzeć, są "Graczami" w Wojnie Wstąpienia - są wyżej nawet od wampirów, Przedpotopowców, którzy w końcu istnieją tylko na Ziemii, a nie w innych systemach czy układach kosmicznych.
Jednym z ciekawszych urozmaiceń jest Inkarnacja, która powoduje, że "pół-bóg" staje się zwykłą istotą materialną, bez pamięci i swojej potęgi. Z wyobcowaniem i przymusem stawienia czołu wyobcowaniu i rzeczom, które jego Świadomość nigdy nie znała.
Pozdrawiam |
|