Ninetongues |
degustator autorek |
|
|
Dołączył: 03 Lis 2006 |
Posty: 117 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Wawa |
|
|
|
|
|
|
Cytat: | 1. ludzie z Imperium - klasyczni ludzie. nie specjalizują się szczególnie w niczym, jednak tworzą najbardziej skomplikowane społeczeństwo na Kontynentach (najlepiej zorganizowane?). |
Zawsze się zastanawiałem - jak to jest, że ludzie nie specjalizują się w niczym, a zawsze rządzą? Uniwersalność? Ludzie są jak Poxilina - elastyczni, i wszędzie ich wciśniesz.
Na tym etapie (pierwsze dwa zdania, jakie przeczytałem o projekcie, zauważ) chciałem zakończyć moją znajomość z "Kontynentami", ale postanowiłem spróbować jeszcze raz.
Cytat: |
mędrzec(*) - mag, ale defensywny: leczenie, buffy, przyzwania (-> nekromanta, mag natury, kapłan)
czarodziej - mag bojowy: zaklęcia ofensywne (-> elementalista, arcymag, smoczy mag)
łowca - wiadomo (-> ł. zła, ł. smoków, myśliwy (**))
wojownik - j.w. (-> berserker, szermierz, łucznik, paladyn (?))
znachor - takie plemienne coś (-> szaman (jak overlord w lineage 2), uzdrowiciel, alchemik)
łotrzyk - wiadomo (-> zabójca, złodziej, zwiadowca) |
Można tu kląć? Chyba nie.
Więc jakie, kurna buffy?!
Co, gracze, mogą wcielać się w farbowane, nastoletnie pogromczynie wampirów? Robicie grę fabularną, czy gadacie sobie o WoWie, ew. innych Lineage'ach...?
Dobra, do trzech razy sztuka:
Cytat: |
Złodziejskie Podziemie - coś ala gildia złodiziejska, okradająca bogatszych obywateli, i w razie kaprysu lub zewu dobroci sporadycznie pomagają biednym, jednak zazwyczaj po prostu się bogacą... Nie mają jako tako ustalonej hierarchii, lecz największe wpływy mają najzręczniejsi - a nie najbogatsi złodzieje. |
Dziękuję. To wszystko, co powinienem wiedzieć o "Kontynentach".
Stary, weź zapomnij o tym projekcie. A jeśli robisz go ze swoimi kumplami, i macie zamiar se w to po prostu od czasu do czasu zagrać, to po co zawracasz głowę chłopakom z Autorskich? I po co ja w ogóle się produkuję? Idę spać.
Cześć. |
|