autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Gry -> StarCraft RPG Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 09:42, 07 07 2008
Craven
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 673
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kraków





Miałem napisać jak już będzie gotowe, ale jestem niecierpliwy:

[link widoczny dla zalogowanych] - wersja bez składu, grafiki, bez poprawek w psionice i bez reguł walk pojazdów.

Co powinno/może być interesujące:

Arrow str.2 podbicia (troszkę poprawione wobec poprzedniej wersji)
Arrow str.7-13 umiejętności (wykopałem typy, zupełnie zmieniłem sposób zyskiwania specjalizacji - generalnie jest jak w 3ed L5K)
Arrow str.13-18 wady i zalety (trochę poprawek, głównie z powodu zmian w umiejętnościach i inicjatywie, do tego w kilku miejscach zmieniłem modyfikatory PT na modyfikatory puli kości)
Arrow str.19-31 profesje i kasty - mają korzyści (rozjemcy brakuje jeszcze, nie dopisani są jeszcze nauczyciele, nadzorcy i technokraci).
Arrow str.33-35 zmieniona zupełnie inicjatywa, poprawki w dziale ran.
Arrow str.50-53 paczka nowych reguł, czyli najbardziej odczuwalne nowości w dziale mechaniki.

Miłego czytania, czekam na uwagi. Na dniach jak odzyskam swoje 7th Sea to będę chciał popełnić reguły walk pojazdów, a wtedy zostanie wygładzenie wszystkiego, skład, grafiki i docelowa-wanna-be mechanika gotowa Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 17:01, 07 07 2008
kellanved
zerkający na systemy

 
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: tychy





WHOAAAAAAAAA, STARCRAFT RPG!!!!!!!!!!!!!

KAWAIIIIIIII ^^

sam kiedyś chciałem takowego zrobić, bom pasjonat starka strrrraszny

poczytam to, pogrzebię w tym, jedno pochwalę, drugie uczciwie zbesztam

napiszę coś za kilka dni, co i jak to widzę (jeśli ma opinia ma znaczenie oczywiście)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 18:06, 07 07 2008
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Mnie martwi końcówka wypowiedz - masz zamiar zerżnąć walkę pojazdów z Siódemek?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:22, 07 07 2008
Craven
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 673
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kraków





kellanved napisał:
napiszę coś za kilka dni, co i jak to widzę (jeśli ma opinia ma znaczenie oczywiście)


A proszę bardzo. Ma znaczenie, co oczywiście nie znaczy, że zastosuję się do 100% uwag. Jak nie znałeś wcześniej to zapraszam na:
[link widoczny dla zalogowanych], gdzie znajdziesz inne PDFy gotowych części podręcznika.



beacon napisał:
Mnie martwi końcówka wypowiedz - masz zamiar zerżnąć walkę pojazdów z Siódemek?


Mniej więcej. Nie odzyskałem podręcznika, więc nie wiem jeszcze na ile będzie pasować, ale pamiętam, że była fajna bo zatrudniała całą drużynę i trzymała się kupy (statek miał swoje cechy itd).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 21:10, 07 07 2008
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Cytat:
Mniej więcej. Nie odzyskałem podręcznika, więc nie wiem jeszcze na ile będzie pasować, ale pamiętam, że była fajna bo zatrudniała całą drużynę i trzymała się kupy (statek miał swoje cechy itd).

Niby dobrze, że korzystasz ze sprawdzonych rozwiązań... ale pozostanie zawsze jakiś niesmak ;/ q10, mechanika walki pojazdów... jeszcze trochę i nazwę Twoją grę settingiem do siódemek!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 21:21, 07 07 2008
Craven
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 673
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kraków





Po ostatnich zmianach bliżej mi do L5K Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 17:42, 08 07 2008
Craven
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 673
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kraków





Pierwsze z nowych grafik Havocka, które ilustrują profesje:

Komandos:
[link widoczny dla zalogowanych]

Naukowiec:
[link widoczny dla zalogowanych]

Templar:
[link widoczny dla zalogowanych]

Dark Templar:
[link widoczny dla zalogowanych]

Sorki za podwójny post, ale przychodzą dzięki temu powiadomienia Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 23:52, 08 07 2008
kellanved
zerkający na systemy

 
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: tychy





Już mam kilka uwag i pochwał, ale wrzucę to jako jeden post pod koniec dłubania w tych wszystkich pdf-ach.

A na razie najbardziej podobał mi się obrazek popiersia Templara (w pliku z mechaniką; nie wiem czemu, ale ta dłuuuga głowa wygląda bardzo klimatycznie Very Happy).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 22:48, 09 07 2008
Craven
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 673
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kraków





Czekam jakby co Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 18:43, 10 07 2008
kellanved
zerkający na systemy

 
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: tychy





Okej, pora na twoje błędasy i moje pytania oraz pochwały:

Z pliku „starcraft Mechanika 2.1.1:
Znalazłem kilka literówek, ale nie chce mi się ich wymieniać, bo są mało ważne.
***RAMKA „niektóre ramki ci nie działają” KONIEC RAMKI*** Very Happy hie hie hie.
Podoba mi się nazwa Precyzja zamiast (standardowo w grach rpg) Zręczności.
Wiedzę zastąpił bym Bystrością, gdyż słowo „wiedza” określa coś nabytego a nie wrodzonego.
Dobrze dobrane zalety i wady, jak również umiejętności. Nie przeczytałem ich wszystkich, a do tych, które przeczytałem nie potrafię się przyczepić Smile
Zaleta „szybki” działa tak jak powinna (w pierwszej edycji L5K była to tandeta za 5 punktów postaci!), nie wiem czy to Twój pomysł czy trzecia edycja L5K.
Nie kojarzę o co chodzi w opisie Heavy Suport „możesz wydawać kości dramy by anulować otrzymywane rany w stosunku 2 do 1. Jak dostanie 10 obrażeń, to po wydaniu dramy otrzyma tylko 5? A może chodzi o poziomy ran?
Komandos to jest po prostu boss wymiataczy @_@
Testowałeś to już? Nie jestem pewien, ale na początku w strzelaninie można ugrzęznąć (spowolnić strasznie grę) z powodu wszystkich tych „+” i „–” a młody i niekumaty MG to za Chiny nie wymyśli, kiedy dodać 5 a kiedy 15 do PT z powodu dystansu.
Po opisie Strzelaniny i Ran wnioskuję, że ta mechanika jest wciąż sprawą otwartą, tudzież zostawia sporą swobodę MG.
Zastanawiałem się, gdy zacząłem to czytać, jak rozwiążesz psionikę. Pochwała za to, według mnie gites.
Opis Burzy Psionicznej mi się podoba „Obrażenia zależą od MG, ale powinny być bardzo duże” :3 jak będę w to grał, to będę dawał paczkę chipsów przed rzuceniem tej mocy i pytał się MG „jest już 10z10, czy jeszcze dorzucić browca?” Very Happy
Whoaaa, sam zastosowałem graczom w 7th sea opcję „róbcie z dramą co chcecie” a Tobie się chciało to spisać Smile May I borrow it for my players?
Zastanawiam się, czy w przypadku takich Zerglingów (hord czegokolwiek) nie warto by zastosować jotę w jotę mechanikę Drabów z Zaciętością a nie stricte 15 PT i basta.

Chciałem jeden wielki post posłać, ale skoro po pierwszym pliku jest niemały tasiemiec, to jednak będę po prostu posty dosyłał. (jeśli jakaś moja uwaga pokrywa się z wcześniejszymi uwagami kogoś innego, to sorki, mało czytałem posty inych).

Pozdro i do przeczytania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 10:37, 18 07 2008
Craven
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 673
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kraków





kellanved napisał:
Wiedzę zastąpił bym Bystrością, gdyż słowo „wiedza” określa coś nabytego a nie wrodzonego.

Długo się wahałem w tej kwestii, ale nie lubię cechy Inteligencja (nawet jeśli nazwiemy ją Bystrością), natomiast z powodów gameplay'owych Wiedza pasuje. Teraz prowadzę na Q10 inną kampanię i jedną z głównych cech jest "Zaplecze". Turlamy na to sprawdzając czy mamy możliwości załatwienia czegoś lub by przekonać się, czy nasi znajomi mają odpowiednie kontakty.

kellanved napisał:
Dobrze dobrane zalety i wady, jak również umiejętności.

Cieszy mnie to, choć czuję niedosyt wad i zalet.

kellanved napisał:
Zaleta „szybki” działa tak jak powinna (w pierwszej edycji L5K była to tandeta za 5 punktów postaci!), nie wiem czy to Twój pomysł czy trzecia edycja L5K.

Zmodyfikowany z L5K. Tam jest za 3 punkty i tylko dodatkowa kość. Nie ma wariantu z zatrzymywaną.

kellanved napisał:
Nie kojarzę o co chodzi w opisie Heavy Suport „możesz wydawać kości dramy by anulować otrzymywane rany w stosunku 2 do 1. Jak dostanie 10 obrażeń, to po wydaniu dramy otrzyma tylko 5? A może chodzi o poziomy ran?

Hmm w takim razie muszę inaczej to opisać. Chodzi o to, że jedną kością dramy można anulować dwie rany.

kellanved napisał:
Komandos to jest po prostu boss wymiataczy @_@
Testowałeś to już? Nie jestem pewien, ale na początku w strzelaninie można ugrzęznąć (spowolnić strasznie grę) z powodu wszystkich tych „+” i „–” a młody i niekumaty MG to za Chiny nie wymyśli, kiedy dodać 5 a kiedy 15 do PT z powodu dystansu.

No nie wiem czy się przy komandosie nie rozpędziłem, acz prowadziłem jeden raz (na Toporiadzie w miniony weekend) i było OK. Ale jeden playtest to dość mało, niekórzy zdolności profesyjnych nie mogli przetestować. Co do dystansu - cóż musiałbym pisać zasięgi skuteczne do broni, MG musiałby przeliczać mnożyć wartości, żeby sprawdzać czy ma dodać 5 czy 10 itd. katorga rodem z DiDów. Wolę pozostawić to w takiej "zasygnalizowanej" formie.

kellanved napisał:
Po opisie Strzelaniny i Ran wnioskuję, że ta mechanika jest wciąż sprawą otwartą, tudzież zostawia sporą swobodę MG.

Taki jest plan i tu mogę powiedzieć, że działa, bo w tej postaci testuję to od dawna.

kellanved napisał:
Whoaaa, sam zastosowałem graczom w 7th sea opcję „róbcie z dramą co chcecie” a Tobie się chciało to spisać Smile May I borrow it for my players?

A proszę bardzo. Fajnie, że się podoba Smile

kellanved napisał:
Zastanawiam się, czy w przypadku takich Zerglingów (hord czegokolwiek) nie warto by zastosować jotę w jotę mechanikę Drabów z Zaciętością a nie stricte 15 PT i basta.

Ehh... widzę, że muszę odzyskać wreszcie moje podręczniki do 7th Sea...

kellanved napisał:
Chciałem jeden wielki post posłać, ale skoro po pierwszym pliku jest niemały tasiemiec, to jednak będę po prostu posty dosyłał. (jeśli jakaś moja uwaga pokrywa się z wcześniejszymi uwagami kogoś innego, to sorki, mało czytałem posty inych).


Dzięki za uwagi, czekam na więcej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 14:44, 29 07 2008
kellanved
zerkający na systemy

 
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: tychy





Przeczytałem plik Zergów, oto co wydłubałem z niego (oprócz zainfekowanych robali oczywiście Very Happy):

Opis rasy ok, historia ok, fajne rozpoczęcie, kilka błędów w tym wszystkim, czasem napisane tak, że trzeba ruszyć głową aby zrozumieć o co chodzi, literówek kilka.
Coś te szybkości poruszana się są szemrane :/ bo jak inaczej nazwać tempo trutnia, który zapiernicza jak niczego sobie skuter Smile ale możliwe, że nie znam Waszych przemyśleń na ten temat i dlatego wydaje mi się to nierealne.
Nazwa Roverlisk mnie po prostu bawi LOL, mutacja z rowerem ;P
Podoba mi się to, że najpierw pokazano statsy wszystkich jednostek a potem powtórzono je pod każdą istotą, pozwoli to działać wieloma jednostkami na raz bez przerzucania stron podręcznika (kto próbował korzystać z bestiariusza D&D lub czegoś podobnego, wie o co mi chodzi) lub zapoznania się na poczekaniu z jakąś jednostką i dopiero wtedy zdecydowania, że to prawie ta wkroczy do akcji a statsy są poniżej, jak na talerzu.
Zastanawiam się nad działaniem gazowej (tudzież insektowej) chmurki Plugawców (Defilerów, tak?), przecież przeciwnicy będący w nich nie są oszołomieni, tylko nie mogą strzelać w jej obrębie (w jej obszar jeśli z zewnątrz) a jednostki walczące wręcz dalej walczą, jak Zealoty, Darki czy Firebaty, zatem wersja z oszołomieniem jest baaaardzo szemrana w stosunku do oryginału.
Czy atak Mutalisków też jest rykoszetujący? Pytam, bo nie pisze w podręczniku.
Klimatyczne rysunki, to też duży +

Tyle na temat tego pliku PDF. Jak przeczytam kolejny, to napiszę coś znowu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:46, 29 07 2008
Craven
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 673
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kraków





Z prędkościami jest różnie. Truteń jest bardzo dużym stworzeniem, to raz, budową przypomina owada a te potrafią imponująco szybko się poruszać, stąd taki wynik. Podobnie arachnopody mają spore osiągi. Ultral zawdzięcza prędkość rozmiarom.

Tak naprawdę chyba najbardziej "cheesy" są kwestie stworków latających, no ale cóż - realizmu nikt tu nie obiecywał Wink

Hmm istotnie naciągane z defilerem - coś się pomyśli Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
StarCraft RPG
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Gry
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 3 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin