Craven |
większy pożeracz systemów |
|
|
Dołączył: 15 Sie 2005 |
Posty: 673 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3
|
Skąd: Kraków |
|
|
|
|
|
|
kellanved napisał: | Wiedzę zastąpił bym Bystrością, gdyż słowo „wiedza” określa coś nabytego a nie wrodzonego. |
Długo się wahałem w tej kwestii, ale nie lubię cechy Inteligencja (nawet jeśli nazwiemy ją Bystrością), natomiast z powodów gameplay'owych Wiedza pasuje. Teraz prowadzę na Q10 inną kampanię i jedną z głównych cech jest "Zaplecze". Turlamy na to sprawdzając czy mamy możliwości załatwienia czegoś lub by przekonać się, czy nasi znajomi mają odpowiednie kontakty.
kellanved napisał: | Dobrze dobrane zalety i wady, jak również umiejętności. |
Cieszy mnie to, choć czuję niedosyt wad i zalet.
kellanved napisał: | Zaleta „szybki” działa tak jak powinna (w pierwszej edycji L5K była to tandeta za 5 punktów postaci!), nie wiem czy to Twój pomysł czy trzecia edycja L5K. |
Zmodyfikowany z L5K. Tam jest za 3 punkty i tylko dodatkowa kość. Nie ma wariantu z zatrzymywaną.
kellanved napisał: | Nie kojarzę o co chodzi w opisie Heavy Suport „możesz wydawać kości dramy by anulować otrzymywane rany w stosunku 2 do 1. Jak dostanie 10 obrażeń, to po wydaniu dramy otrzyma tylko 5? A może chodzi o poziomy ran? |
Hmm w takim razie muszę inaczej to opisać. Chodzi o to, że jedną kością dramy można anulować dwie rany.
kellanved napisał: | Komandos to jest po prostu boss wymiataczy @_@
Testowałeś to już? Nie jestem pewien, ale na początku w strzelaninie można ugrzęznąć (spowolnić strasznie grę) z powodu wszystkich tych „+” i „–” a młody i niekumaty MG to za Chiny nie wymyśli, kiedy dodać 5 a kiedy 15 do PT z powodu dystansu. |
No nie wiem czy się przy komandosie nie rozpędziłem, acz prowadziłem jeden raz (na Toporiadzie w miniony weekend) i było OK. Ale jeden playtest to dość mało, niekórzy zdolności profesyjnych nie mogli przetestować. Co do dystansu - cóż musiałbym pisać zasięgi skuteczne do broni, MG musiałby przeliczać mnożyć wartości, żeby sprawdzać czy ma dodać 5 czy 10 itd. katorga rodem z DiDów. Wolę pozostawić to w takiej "zasygnalizowanej" formie.
kellanved napisał: | Po opisie Strzelaniny i Ran wnioskuję, że ta mechanika jest wciąż sprawą otwartą, tudzież zostawia sporą swobodę MG. |
Taki jest plan i tu mogę powiedzieć, że działa, bo w tej postaci testuję to od dawna.
kellanved napisał: | Whoaaa, sam zastosowałem graczom w 7th sea opcję „róbcie z dramą co chcecie” a Tobie się chciało to spisać May I borrow it for my players? |
A proszę bardzo. Fajnie, że się podoba
kellanved napisał: | Zastanawiam się, czy w przypadku takich Zerglingów (hord czegokolwiek) nie warto by zastosować jotę w jotę mechanikę Drabów z Zaciętością a nie stricte 15 PT i basta. |
Ehh... widzę, że muszę odzyskać wreszcie moje podręczniki do 7th Sea...
kellanved napisał: | Chciałem jeden wielki post posłać, ale skoro po pierwszym pliku jest niemały tasiemiec, to jednak będę po prostu posty dosyłał. (jeśli jakaś moja uwaga pokrywa się z wcześniejszymi uwagami kogoś innego, to sorki, mało czytałem posty inych). |
Dzięki za uwagi, czekam na więcej. |
|