Craven |
większy pożeracz systemów |
|
|
Dołączył: 15 Sie 2005 |
Posty: 673 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3
|
Skąd: Kraków |
|
|
|
|
|
|
beacon napisał: | Jakiego typu miejsca? Jakieś ważne punkty Londynu, czy raczej parę knajp, jedno muzeum, dworzec kolejowy? |
Wiesz są dwie kategorie - istotnie warto opisać typowy lokal, czy dworzec, ale poza tym miejsca które jakoś mogą zaiskrzyć w głowie MG czy gracza. Np. stare tunele kanalizacyjne, gdzie ponoć żyją krokodyle albo melinę jakiejś grupki dzieciaków, którym wydaje się, że są superbohaterami, gdzieś na jakimś poddaszu fabryki. Albo kamienicę do której nie ma wejścia (coś jak na skrzyżowaniu Łobzowskiej i Biskupiej w Krakowie) niby jest kamienica, są okna itd ale nie ma wejścia - może wchodzi się z sąsiedniej kamienicy przez jedno z mieszkań, może podziemiami. Ale nikt przypadkiem tam nie trafi. Co jest w tej kamienicy? Naukowiec sprzymierzeniec graczy, pracownia Frankensteina, wielkie działo do niszczenia Księżyca i sprowadzania zagłady na świat?
beacon napisał: | No, wiadomo. Choć stosunkowo trudno odróżniać ich jakoś specjalnie, bo wszyscy mają podobne cele i środki do ich osiągania, ale postaram się.
Czy sądzisz, że powinni być opisani w części ogólnej opisu świata, czy przy poszczególnych settingach? |
Noo to trzeba popracować nad ich różnorodnością
A gdzie? Najbardziej sławni mogą być w opisie settingu/świata, ale generalnie miejscem dla nich jest rozdział dla mistrza gry. Taki Villan construction kit. |
|