largados |
zerkający na systemy |
|
|
Dołączył: 09 Paź 2008 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Nowogard |
|
|
|
|
|
|
Annunaki
Leśna rasa wykorzystująca magię w celu modyfikacji genów. Od setek lat annunaki prowadzili modyfikację genetyczne w swoim świcie próbując lepiej dostosować się do środowiska. Są rasą dyskretną. Posiadają wielką inteligencje i rzadko, kiedy opuszczają wielkie lasy, w których żyją, kochają przyrodę i nie lubią oglądać zniszczonego świata, w jakim przyszło im żyć. Główną cechą rozpoznawczą tej rasy są rogi, u mężczyzn proste, u kobiet natomiast zakrzywione podobnie jak u barana plus oczywiście zmiany genetyczne jednak nie zawsze widoczne. Annunaki posługują się dobrze starymi broniami strzeleckimi jak kusze czy łuki nie lubią natomiast i nie umieją posługiwać się bronią palną, hałas jaki powstaje w wyniku strzału z broni palnej strasznie je denerwuje. Świat, w którym żyli był pełen wielkich lasów i przeróżnych zwierząt. Ich leśne miasta są niezwykłe, sposób, w jaki łączą magicznie drzewa z kamieniami jest podziwiany przez wszystkich odwiedzających. Miasta annunaki budowane są najczęściej nad jeziorem w lasach podpierane kolumnami z drzewo-kamienia, który tworzą przy pomocy magii zespolenia. Najczęściej jest to wielki plac nad jeziorem gdzie zbudowane są potężne budynki, całość sprawia wrażenia jakby miała się zawalić w każdej chwili. Na środku placu zostawiają dziurę, aby spoglądać w piękne jezioro. Są miłośnikami natury i doskonałymi myśliwymi.
Zdolność rasowa: silne geny – poprzez ciągłe modyfikacje genetyczne organizmy annunaki uodporniły się częściowo na skutki uboczne powstające w wyniku mieszania genów. Mogą zmodyfikować do 30% genów w swoim ciele bez efektów ubocznych, gdzie u innych ras efekty uboczne po modyfikacji genetycznej występują już przy 20% zmodyfikowanych genów.
Atrybuty 1-planowe – Zręczność, Umysł
Atrybuty 3-planowe – Wola, Charyzma
Droga 1-planowa – Droga Strzelectwa Klasycznego lub Droga Genetyki
Drogi 2-planowe – Nie wybrana z pierwszoplanowych plus jedna do wyboru
Droga 4-planowa – Droga broni palnej
Obowiązkowe umiejętności 1-planowe
Walka bronią Drzewcową
Jedna mutacja na wstęp
Charakter: dyskrecja + 3 do wyboru
Tabela Początkowych Mutacji Annunaki
Rzut Zwierze Cecha
01-04 Żaba +2 skok
05-08 Sowa Widzenie w Ciemnościach
09-12 Mrówka Udźwig x2
13-16 Zając +2 Nasłuchiwanie
17-20 Orzeł +2 spostrzegawczość
21-24 Żuk +1 do pancerza (całe ciało)
25-28 Szczur +2 odporność na choroby
29-32 Skorpion +2 odporność na trucizny
33-36 Jaszczurka Regeneracja 1/runda
37-40 Nietoperz Nawigacja Dźwiękowa
41-44 Niedźwiedź Odporność na zimno
45-48 Ryba +2 pływanie
49-52 Wąż +2 Ciche poruszanie
53-56 Kameleon +2 Ukrywanie się
57-60 Pająk +2 Wspinaczka
61-64 Modliszka +1 Walka bez broni
65-68 Jeleń +2 Dyplomacja
69-72 Dzik +1 Wytrzymałość
73-76 Wilk +1 Nasłuchiwanie +1 Tropienie
77-80 Ośmiornica Giętkie ciało
81-84 Gronostaje Hipnoza
85-88 Kruk +1 Umysł
89-92 Koń +1 Szybkość
93-96 Kot +1 Refleks
97-100 Byk +1 Siła
To już wszystkie rasy jakie mają do wyboru gracze w RW. |
|