autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Gry -> Rotting World Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 14:04, 04 11 2008
largados
zerkający na systemy

 
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowogard





Khemici
Potężni magowie w ich życiu magia zawsze była na pierwszym miejscu. Mieszkają w wielkich miastach, które zostały zbudowane przez zawezwane przez nich istoty. W miastach khemitów stoją wielkie marmurowe i kryształowe wierze, wchodząc do takiego miast czuję się wielkie przytłoczenie otaczających budynków i zarazem zachwyt. Khemici są bardzo optymistycznie nastawieni do życie twierdzą, że zawsze wszystko wyjdzie im na tyle dobrze, żeby nie zaszkodzić ich planom. Wielka rasa magów obrała sobie za cel przełamania bram, które sprowadziły ich do tego świata. Większość khemitów tworzy wielkie zgrupowania w miastach i bada boski pierwiastek oraz przyczynę, czemu bramy wyrzucają wszystko do nowego świata. Chcą odnaleźć drogę powrotną do swojego świata. Khemici są postury ludzi i wzrost to 170-190cm, żaden z nich nie posiada włosów na głowie a ich skóra ma kolor niebieskawy. Świat, z którego przybyli składał się z wielkich gór, srebrnych jezior, kryształowych grot i czarnych drzew gdzie nie było słońca a magia była silniejsza niż na
Ziemi. Jednak poprzez połączenie wielu światów moc magiczna na Ziemi również wzrosła. Khemici uważali zawsze, że rozwój ducha i umysłu przynosi więcej korzyści niż rozwój ciała. Z tego powodu są potężnymi magami a wojaczka idzie im raczej ciężko.
Zdolność rasowa: niewyczerpalne umagicznienie – Khemici tak długo obcowali z magią, że niemal nie opuszcza ona ich ciał. Kiedy punkty magii spadają do zera gracz rzuca k4 i przywraca w ten sposób od 1-4 punktów magii. Khemita nigdy nie może mieć 0 PM.
Atrybuty 1-planowe – Umysł, Wola
Atrybuty 3-planowe – Siła, Szybkość
Droga 1-planowa – Droga Magii lub Droga Alchemia
Drogi 2-planowe – Nie wybrana z pierwszoplanowych plus jedna do wyboru
Droga 4-planowa – Droga Walki Wręcz
Obowiązkowe umiejętności 1-planowe
-Rzucanie czarów
Charakter: optymizm + 3 do wyboru


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 14:21, 04 11 2008
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





largados napisał:
Wiele intryg i wszelakich konfliktów.


Można prosić o kilka przykładowych intryg ? Potrzebuje zmontować generator takowych, i nie mam pojęcia jak się do tego zabrać ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:27, 04 11 2008
largados
zerkający na systemy

 
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowogard





- kto rządzi tak naprawdę w wielkich miastach?
- jakie są prawdziwe cele bogów i czego tak naprawdę chcą?
- czemu elfy, krasnoludy i stare rasy są więzione a jedyne miejsce gdzie są wolne to orkowe miasto na czarnej pustyni?
- wampiry i wilkołaki kim są, o co walczą, i w czyje imię albo może lepszym pytaniem będzie kto i po co je stworzył?
- nekromancja czarna magia ukrywająca się w cieniu czy może coś znacznie bliższego światłu dnia?
- co kryją stare przepowiednie czemu część z nich jest ukrywana przed światem?
- z czym walczymy tak naprawdę w RW?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez largados dnia 15:34, 04 11 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:46, 04 11 2008
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





Ups, widocznie moja definicja intrygi różni się od Twojej. Ale dzięki za informacje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:55, 04 11 2008
largados
zerkający na systemy

 
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowogard





Podałem przykładowe dla Rotting World.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:57, 04 11 2008
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





To nie są intrygi - to są pytania, na które odpowiedziami MOGĄ być intrygi, ale na pewno SĄ tajemnice.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 16:46, 04 11 2008
largados
zerkający na systemy

 
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowogard





Tak masz racje odpowiedziami na te pytania będą intrygi to jest wstęp do niektórych intryg.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 17:43, 04 11 2008
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





No właśnie. A cac prosił o intrygi, nie pytanie które tworzą im miejsce w świecie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 18:28, 04 11 2008
largados
zerkający na systemy

 
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowogard





Annunaki
Leśna rasa wykorzystująca magię w celu modyfikacji genów. Od setek lat annunaki prowadzili modyfikację genetyczne w swoim świcie próbując lepiej dostosować się do środowiska. Są rasą dyskretną. Posiadają wielką inteligencje i rzadko, kiedy opuszczają wielkie lasy, w których żyją, kochają przyrodę i nie lubią oglądać zniszczonego świata, w jakim przyszło im żyć. Główną cechą rozpoznawczą tej rasy są rogi, u mężczyzn proste, u kobiet natomiast zakrzywione podobnie jak u barana plus oczywiście zmiany genetyczne jednak nie zawsze widoczne. Annunaki posługują się dobrze starymi broniami strzeleckimi jak kusze czy łuki nie lubią natomiast i nie umieją posługiwać się bronią palną, hałas jaki powstaje w wyniku strzału z broni palnej strasznie je denerwuje. Świat, w którym żyli był pełen wielkich lasów i przeróżnych zwierząt. Ich leśne miasta są niezwykłe, sposób, w jaki łączą magicznie drzewa z kamieniami jest podziwiany przez wszystkich odwiedzających. Miasta annunaki budowane są najczęściej nad jeziorem w lasach podpierane kolumnami z drzewo-kamienia, który tworzą przy pomocy magii zespolenia. Najczęściej jest to wielki plac nad jeziorem gdzie zbudowane są potężne budynki, całość sprawia wrażenia jakby miała się zawalić w każdej chwili. Na środku placu zostawiają dziurę, aby spoglądać w piękne jezioro. Są miłośnikami natury i doskonałymi myśliwymi.
Zdolność rasowa: silne geny – poprzez ciągłe modyfikacje genetyczne organizmy annunaki uodporniły się częściowo na skutki uboczne powstające w wyniku mieszania genów. Mogą zmodyfikować do 30% genów w swoim ciele bez efektów ubocznych, gdzie u innych ras efekty uboczne po modyfikacji genetycznej występują już przy 20% zmodyfikowanych genów.
Atrybuty 1-planowe – Zręczność, Umysł
Atrybuty 3-planowe – Wola, Charyzma
Droga 1-planowa – Droga Strzelectwa Klasycznego lub Droga Genetyki
Drogi 2-planowe – Nie wybrana z pierwszoplanowych plus jedna do wyboru
Droga 4-planowa – Droga broni palnej
Obowiązkowe umiejętności 1-planowe
Walka bronią Drzewcową
Jedna mutacja na wstęp
Charakter: dyskrecja + 3 do wyboru

Tabela Początkowych Mutacji Annunaki

Rzut Zwierze Cecha
01-04 Żaba +2 skok
05-08 Sowa Widzenie w Ciemnościach
09-12 Mrówka Udźwig x2
13-16 Zając +2 Nasłuchiwanie
17-20 Orzeł +2 spostrzegawczość
21-24 Żuk +1 do pancerza (całe ciało)
25-28 Szczur +2 odporność na choroby
29-32 Skorpion +2 odporność na trucizny
33-36 Jaszczurka Regeneracja 1/runda
37-40 Nietoperz Nawigacja Dźwiękowa
41-44 Niedźwiedź Odporność na zimno
45-48 Ryba +2 pływanie
49-52 Wąż +2 Ciche poruszanie
53-56 Kameleon +2 Ukrywanie się
57-60 Pająk +2 Wspinaczka
61-64 Modliszka +1 Walka bez broni
65-68 Jeleń +2 Dyplomacja
69-72 Dzik +1 Wytrzymałość
73-76 Wilk +1 Nasłuchiwanie +1 Tropienie
77-80 Ośmiornica Giętkie ciało
81-84 Gronostaje Hipnoza
85-88 Kruk +1 Umysł
89-92 Koń +1 Szybkość
93-96 Kot +1 Refleks
97-100 Byk +1 Siła

To już wszystkie rasy jakie mają do wyboru gracze w RW.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez largados dnia 12:51, 02 02 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:14, 02 02 2009
largados
zerkający na systemy

 
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowogard





Wprowadzenie

Na początku powstania wszystkich światów z nieokreślonego chaosu wyłonili się potężni tytani i smoki. Nazwano ich tak, gdyż przewyższali mocą swoje dzieci – bogów. Tytani i smoki tworzyli światy i istoty z pomocą twórczej mocy chaosu a następnie pomagali im w ewolucji aby stawali się coraz doskonalsi. Jednak bogowie patrząc na to poczuli zazdrość i chęć władz nad wszystkim. Tak oto doszło do wielkiej wojny między tytanami a ich dziećmi. Bogowie okrzyknęli tytanów i smoki istotami zła i postanowili zgładzić swoich rodziców.

Wojna pochłonęła światy… Bogowie podstępnie wykorzystali dane im dary od swych rodziców przeciwko nim i poczekali na zmianę ustawienia gwiazd, na czas kiedy tytani i smoki byli osłabieni poprzez moc gwiazd. Jednak bogowie byli bardzo rozczarowani, kiedy okazało się, że nie są w stanie całkowicie zabić tytanów i smoków. Postanowili uwięzić ich w czeluściach ciemności i zamknąć za potężną bramą z magicznymi pieczęciami. Bramę można było otworzyć tylko poprzez krew tytanów i ich najmłodszych dzieci – ludzi.

Po wygranej wojnie bogowie okrzyknęli się panami światła i większość ludzi zaczęła im służyć. Tak trwające rządy bogów doprowadzały do coraz większego zniewolenia człowieka i zatarcia wiedzy o prawdziwych korzeniach i magii. Jednak niektórzy pozostali wierni a tytani i smoki w podzięce dla tych wiernych wysłali im duchowych pomocników w postaci wielu stworzeń. Moc bramy nie pozwalała tytanom i smokom nadać ciał owym duchowym pomocnikom przez, co nie mogły one prowadzić walki.

Rządy bogów trwały do roku 2012 kiedy to wielcy naukowcy z pomocą magów potajemnie stworzyli maszynę – Wielki Zderzasz Hadronów. Maszyna pomogła wygenerować potężny impuls, który dotarł do bramy za, którą byli więzieni tytani i smoki. Dzięki temu impulsowi i ludzkiej krwi brama została otwarta a tytani zostali uwolnieni.

Tytani po uwolnieniu sprowadzili potężną siłę chaosu tak jak za dawnych czasów, która zaczęła przekształcać całą planetę w zupełnie nowy świat. Duchowe stworzenia niegdyś stworzone przez tytanów i smoki do pomocy wiernym ludziom mogły teraz przybrać postać fizyczną, opuścić krainy pomiędzy światami i zacząć efektywniej uczestniczyć w walce. I znów wybuchła wielka wojna. Jednak nowy świat wciąż niedokończony zaczął stawać się niestabilny poprzez zaburzenia spowodowane wojną i wiele miejsc stało się nieurodzajnych i niebezpiecznych zamieszkanych przez nowe twory chaosu.

Chaos to energia istniejąca od zawsze dzięki, której powstają nowe światy i istoty jednak jeśli jest zaburzona przy tworzeniu, czegoś wojną lub innymi formami zniszczenia wówczas tworzy rzeczy niosące śmierć i zniszczenie.
Obecnie mamy rok 2100 tu zaczyna się okres powolnej stabilizacji jednak bogowie nadal posiadają wielką władzę w wielu rejonach nowego świata i nadal trwają walki pomiędzy nimi a tytanami i smokami.

Świt nowych ras

Do nowego świata zostały ściągnięte również nowe rasy i bogowie z odległych nieznanych nikomu galaktyk. Nikt nie wie w jaki sposób doszło do przeniesienia tych ras do nowego świata. Nowe rasy osiedliły się w nowym świecie budując własne imperia i starając przystosować się do nowego życia w tym pełnym konfliktów zgniłym świecie.
Każda z ras ma własne podejście do obecnych wydarzeń i tego, co należy zrobić, aby poprawić sytuacje.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez largados dnia 14:30, 02 02 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 10:38, 03 02 2009
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Forum zostało przeniesiona na [link widoczny dla zalogowanych] - przenieś swój post tam, jeśli możesz, temat jest dokładnie w tym samym miejscu:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Rotting World
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Gry
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 3 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin