autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Gry -> Rotting World Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 14:33, 18 10 2008
largados
zerkający na systemy

 
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowogard





AD1. Tak naprawdę nie jest to istotne, ale napewno znajdzie się wzmianka o tym.
AD2. Przebudzenie sprawiło, że ujżeli świat inaczej z większym zrozumieniem.ten sam efekt.
AD3. Zależnie od tego, co zrobią ogólnie mogą zmienić wszystko w granicach swoich umiejętności. A tak poza tym to warhammer miał 134 umiejętności a w drugiej cześć umiejętności zmieniono w zdolności, co w konsekwencji daje ten sam efekt.
AD4. Każda istota posiada w boską cząstke jednak mało osób zdaje sobie z tego sprawę a przebudzenie oznacza, że są świadomi tej boskiej cząski i przez przebudzenie zdobyli również wiedzę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:08, 18 10 2008
Behir
pożeracz systemów

 
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3





largados napisał:
AD1. Tak naprawdę nie jest to istotne, ale napewno znajdzie się wzmianka o tym.


Jeżeli robisz grę o jakichś tam przebudzonych, to jest to bardzo istotne, a nawet kluczowe dla całej gry.

Cytat:
AD2. Przebudzenie sprawiło, że ujżeli świat inaczej z większym zrozumieniem.ten sam efekt.


Heh. Budzą się i "poznają wiedzę" tak po prostu? Każdy bohater Twojej gry jest taką matrixową wyrocznią?

Cytat:
AD3. Zależnie od tego, co zrobią ogólnie mogą zmienić wszystko w granicach swoich umiejętności. A tak poza tym to warhammer miał 134 umiejętności a w drugiej cześć umiejętności zmieniono w zdolności, co w konsekwencji daje ten sam efekt.


Warhammer 1 edycja to system mający swoje lata. WFRP 2 też nie jest systemem zrobionym nowocześnie, ale ma dużo mniej umiejętności, chociaż dalej są w nich zapychacze. Zdolności to nie umiejętności, ale z Twoich słów wynika, że i w twojej grze będą. Czyli jednak w WFRP i tak jest mniej. Fakt, że w dedekach jest 17 umek nie doczekał się komentarza Wink?

No i z Twoich słów wynika, że ich decyzje nie mają absolutnie żadnego mechanicznego wpływu na świat gry.

Cytat:
AD4. Każda istota posiada w boską cząstke jednak mało osób zdaje sobie z tego sprawę a przebudzenie oznacza, że są świadomi tej boskiej cząski i przez przebudzenie zdobyli również wiedzę.


A jeśli gracze będą chodzić i mówić ludziom i ich wewnętrznej boskiej cząstce, to mogą spowodować przebudzenie u wszystkich, z którymi rozmawiają?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 21:50, 19 10 2008
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





Wow, naprawdę chciałbym zobaczyć wersję finalną. Na oko, heartbreaker Behira nie ma szans w starciu z Kręcącym-się-Światem kolegi Largadosa Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:31, 20 10 2008
Behir
pożeracz systemów

 
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3





cactusse napisał:
Wow, naprawdę chciałbym zobaczyć wersję finalną. Na oko, heartbreaker Behira nie ma szans w starciu z Kręcącym-się-Światem kolegi Largadosa Wink


Ja też bym chciał zobaczyć wersję finalną. Nie tylko tego systemu, ale większości zapowiadanych w tym dziale.

A czy mój heartbreaker nie ma szans, to rzecz gustu Wink. U mnie to nie jest nasz świat w przyszłości po potraktowaniu go czymś, tylko świat fantasy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 19:57, 20 10 2008
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





Behir napisał:
A czy mój heartbreaker nie ma szans, to rzecz gustu Wink. U mnie to nie jest nasz świat w przyszłości po potraktowaniu go czymś, tylko świat fantasy.


Chodzi raczej o heartbreakerowy styl niż tematykę.

Rpg Lagardosa jakoś tak niesamowicie pika na radarze nostalgii, a autor bezproblemowo ciska kolejnymi staroszkolnymi rozwiązaniami. Duża ilość umiejętności, upychanie charakteru w fachowych określeniach, bogata w manipulacje i zdrady historia, rasy nie lubiące sąsiadów dla zasady, wesoło nielogiczne fundamenty świata, anglojęzyczny tytuł oraz tajemnicza tajemnica - wszystko to tworzy fantastyczny klasyczno-autorkowy klimat.

W porównaniu do Rotting World, Twoje dzieło kolego Behir jest chyba zbyt "nowoczesne" Wink .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 00:28, 21 10 2008
largados
zerkający na systemy

 
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowogard





Do finału jeszcze sporo czasu do tworzenia systemu przystępuje coraz więcej osób. Owocuje to większą ilością pomysłów jednak dalej poszukujemy rysowników.
Mile widziane są również pomysły potworów i czarów przy czym czary powinny być bardzo oryginalne i nie powinno pojawiać się czarów o tych samych efektach np. ognisty pocisk , ognista kula i do tego jeszcze ognista strzała.

Rotting world ma mechanikę opartą na kości 20. Atrybuty będą rozwijane do 12, umiejętności do 8 a zdolności nabywane jednorazowo.

Największą fortecą na świecie będzie miasto orków na pustyni z czarnych skał gdzie orkowie prowadzą wykopaliska nowego rodzaju metalu tak zwanego tol,ku.

A właśnie padł pomysł, aby dorzucić jeszcze jedną umiejętność.
Bo za mało zapychaczy jest:P a tak bez żartów to gwarantuje, że zostały wybrane tylko potrzebne umiejętności i system nie posiada żadnych zapychaczy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 01:11, 21 10 2008
Omlet
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dynia





Sorry za OT, ale largados - straszna składnia w ostatnim poście Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 13:55, 27 10 2008
largados
zerkający na systemy

 
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowogard





Dorini

Dorini są ludem wesołym i bardzo towarzyskim. Ich główną cechą jest gadatliwość zawsze przełamują panującą w grupie ciszę. Kiedy panuje cisza dorin zaczyna się nudzić, co źle wpływa na jego samopoczucie rzadko można spotkać samotnego dorina głównie żyją w dużych społecznościach w pobliżu gór, z których wydobywają siarkę.
Dorini posługują się bronią palną. Produkują najlepszą broń palną na świecie. Swoją pracę wykonują bardzo skrupulatnie są bardzo zręczni i inteligentni trochę gorzej u nich z siłą i wytrzymałością są szczupłej budowy a ich wzrost mieści się pomiędzy 135-160cm. Broń wyrabiana przez dorinów jest bardzo droga jednak warta wydatku. Dorińska broń to arcydzieło jest wytrzymała, lżejsza i skuteczniejsza od broni palnej produkowanej w innych częściach świata. Jako, że złoża wszelkich metali są na wyczerpaniu dorini posiadając główne miasta w górach z największymi na świecie złożami metali są głównymi sprzedawcami broni palnej. Broń palna to nie lada wydatek, dlatego na jej zakup mogą sobie pozwolić nieliczni a ci, których na nią nie stać zostaje broń biała, łuki i kusze.
Zdolność rasowa: mistrz metali – dorini potrafią obrabiać każdy metal i tworzyć bronie lżejsze i poręczne w przeciwieństwie do innych ras. Ponad to każdy dorin otrzymuję +1 do wszystkich testów broni palnej.

Atrybuty 1-planowe – Zręczność, Umysł
Atrybuty 3-planowe – Siła, Wytrzymałość
Droga 1-planowa – Doga broni palnej lub Droga inżynierii
Drogi 2-planowe – Nie wybrana z pierwszoplanowych plus jedna do wyboru
Droga 4-planowa – Droga Walki Wręcz
Obowiązkowe umiejętności 1-planowe
-Jedna z Drogi Broni Palnej
-Tworzenie broni palnej
Charakter: gadatliwość + 3 wybrane


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:24, 30 10 2008
Kruk
degustator autorek

 
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice





Ludzie też mają narzucone ścierzki?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 16:13, 30 10 2008
largados
zerkający na systemy

 
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowogard





Ludzie
Atrybut 1-planowy – 1 do wyboru
Atrybut 3-planowy – 1 do wyboru
Droga 1-planowa – 1 do wyboru
Drogi 2-planowe – 2 do wyboru
Droga 4-planowa – 1 do wyboru
1 umiejętność można z drugoplanowej sprowadzić do pierwszoplanowej
2 umiejętności można z trzecioplanowej do drugoplanowej
Charakter: wybór 4 cech.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 17:05, 30 10 2008
largados
zerkający na systemy

 
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowogard





Adamici
Rasa przybyła ze świata, który pokrywają wielkie pustynie. Adamici, skrytobójcy w czystej postaci, niezależni uważają, że najlepiej wychodzi im praca bez pomocy innych. Żyją najczęściej w samotności ciężko jest znaleźć wioskę adamitów adamitów mieście to chyba nikt nigdy nie słyszał. Największe ich skupiska liczą 5-15 osobników osobników są to małe obozy zmieniające bardzo często swoje miejsce, ponieważ adamici wolą życie podróżników niż pozostawanie w miejscu. Jedzą tylko mięso i piją wodę nie lubią żadnych udziwnień typu skoki, nienawidzą mleka a co do alkoholu i używek to zdarzają się tacy, co sobie popiją, jeśli chodzi zaś o narkotyki to rzadkość wśród nich. Mają doskonały refleks i są niesamowicie szybcy, są szczupli, wysportowani i wysocy ich wzrost mieści się pomiędzy 190-220cm. Nie posiadają owłosienia a ich skóra jest metaliczna, noszą najczęściej płaszczę i tuniki posiadają zdolność szybkiego wydłużania swoich palców tworzą w ten sposób zakrzywione, ostre jak brzytwy metalowe szpony, których używają do walki. Oczywiście zdarzają się i tacy, co walczą broniami jednak większość adamitów woli polegać na swoich szponach a jeśli chodzi o pancerze to są jeszcze bardziej rzadsze niż bronie. Adamici mają problem w posługiwaniu się broniami typu łuk i kusza ze względu na ich lekko wydłużone palce poza tym w ich świecie nikt z nich nie spotkał się z taką bronią.
Zdolność rasowa: metaliczność – każdy adamita posiada 4 punkty pancerza i jest nie wrażliwy na zmiany temperatury. Adamici potrafią również tworzyć ze swoich palców metalowe szpony, dzięki czemu posiadają naturalną broń, podczas walki szponami dodają do zadawanych obrażeń całą siłę plus modyfikator tak jakby używali kastetów.

Atrybuty 1-planowe – Szybkość, Refleks
Atrybuty 3-planowe – Umysł, Wytrzymałość
Droga 1-planowa – Droga Walki Wręcz lub Droga Podstępu
Drogi 2-planowe – Nie wybrana z pierwszoplanowych plus jedna do wyboru
Droga 4-planowa – Droga Strzelectwa Klasycznego
Obowiązkowe umiejętności 1-planowe
-Walka bez broni
-Ciche poruszanie
-Atak w czuły punkt
Charakter: niezależny + 3 do wyboru


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:08, 31 10 2008
largados
zerkający na systemy

 
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowogard





Caergianie
Jest to potężna rasa, która nauczyła się przekształcać magię w energię. Energia ta zasila broń energetyczną, której caergianie są wynalazcami. Ich historia jest dość smutna, kiedyś byli potężnym imperium w swoim świecie, ale nieznani bogowie zapragnęli ich świata. Bogowie chcieli, aby caergianie ich czcili i składali im ofiary oburzeni tym caergianie odmówili i zaczęli walczyć z bogami. Legenda mówi, że największy spośród caergiańskich wojowników uśmiercił jednego z bogów bronią, którą stworzył przy pomocy najczystszej energii. Są ludem, który lubi walkę i podbój nowych terenów, prowadzili oni wiele najazdów, lecz pewnego dnia, kiedy wracali na wielkie święto z wojny zastali swoje imperium spalone, spalone przez bogów, którzy postanowili ich ukarać za to, że nie chcieli im służyć. Przenieśli się wtedy do innego świata i tam spotkali rasę, która obiecała im pomoc w walce z bogami jednak okazało się, iż owa rasa była bardzo chciwa i egoistyczna w wyniku, czego zdradziła caergian. Zginęło wówczas wielu spośród tej potężnej rasy. Obecnie żyją oni na nowej ziemi zostali tu wyrzuceni w wyniku otwierających się bram jak inne rasy. Nie są może już tak potężni jak kiedyś mimo to dalej zajmują się broniami energetycznymi i nauczyli inne rasy ich tworzenia. Caergianie są nieufni w stosunku do nowych, dlatego że pamiętają zdradę w wyniku, której ich lud dużo cierpiał. Budowa ich ciała jest taka sama jak u ludzi jednak mają oni czarną jak smoła skórę z przebiegającymi po niej jasno niebieskimi liniami energii mierzą między 160-190cm.
Zdolność rasowa: energetyczne zespolenie – broń caergiańska jest tak jak ich skóra pokryta pulsującymi liniami energii, jako, że to oni są twórcami tej broni nauczyli się dodatkowa zespalać z bronią w wyniku, czego posiadają +1/+10/lub jeszcze inne modyfikatory zwiększające skuteczność broni energetycznej.
Atrybuty 1-planowe – Refleks, Umysł
Atrybuty 3-planowe – Siła, Charyzma
Droga 1-planowa – Droga Energetyki lub Droga Inżynierii
Drogi 2-planowe – Nie wybrana z pierwszoplanowych plus jedna do wyboru
Droga 4-planowa – Walka Wręcz
Obowiązkowe umiejętności 1-planowe
-Bron energetyczna
-Inżynieria energetyczna
Charakter: podejrzliwość + 3 do wyboru


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 13:21, 31 10 2008
largados
zerkający na systemy

 
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowogard





System ran w rotting world.
Zdrowie Cechy
100 -
90 -
80 -
70 -1
60 -2
50 -4
40 -6
30 Cechy=2
20 NDW
10 UP
0 Ś

NDW – niezdolny do walki
UP – utrata przytomności
Ś – śmierć
Cechy=2 – wszystkie cechy postaci spadają do 2
[img][/img]


    Post został pochwalony 0 razy

    Ostatnio zmieniony przez largados dnia 15:32, 04 11 2008, w całości zmieniany 2 razy
    Zobacz profil autora
    PostWysłany: 13:58, 31 10 2008
    largados
    zerkający na systemy

     
    Dołączył: 09 Paź 2008
    Posty: 22
    Przeczytał: 0 tematów

    Ostrzeżeń: 0/3
    Skąd: Nowogard





    Orkowie
    Orkowie są rasą, wielkich wojowników widać to już po budowie ich ciał, które są masywne i umięśnione. Ich waleczność zaniosła ich na najbardziej niebezpieczne rejony nowego świata. Zamieszkali oni na pustyni z czarnych skał gdzie cały czas grasują potwory. Okazało się to dla orków wielkim sukcesem. Teren, który zajęli posiada największe na świecie złoża tol’ku metalu o zielonym kolorze, który ma częściową zdolność leczenia ciała i jest również dobry do tworzenia broni energetycznej. Miasto, jakie wybudowali orkowie z onyksu jest chyba twierdzą nie do zdobycie. Każdy, kto chciałby zdobyć miasto musiałby przebić się przez trzy pierścienie murów z pułapkami i fosami a do tego odpierać potwory, które grasują w duży grupach na czarnej pustyni. Orkowie preferują walkę toporami z onyksu, jeśli chodzi o broń palną to ich ulubionymi są bronie śrutowe i miotające. Oprócz czarnej pustyni orkowie zajęli mroźne krainy na północy skąd prowadzą dostawy na czarną pustynię. Orkowie zajmują najbardziej groźne tereny pokazali swoją siłę, której nikt nie może zlekceważyć mimo to nie są ludem agresywnym i nie atakują sąsiadów kochają walkę i to chyba, dlatego mieszkają w takich miejscach. Wszyscy orkowie są wysocy mierzą od 200cm do 240cm mają brązowo-czerwoną skórę, szerokie szczęki i spore nosy. Są silnie zbudowani noszą kity, długie warkocze na głowie lub golę się na łyso.
    Zdolność rasowa: orcza krew – orkowie prawie w ogóle nie czują strachu jest to również główna cecha, która pozwoliła zamieszkać im w tak niebezpiecznych miejscach, dlatego każdy ork przy nieudanym teście strachu otrzymuję 2 razy mniejszy uraz psychiczny niż przedstawiciele innych ras. Ponad to każdy ork posiada o 1 mniejszy modyfikator do cech, kiedy jest ranny.
    Atrybuty 1-planowe – Siła, Wytrzymałość
    Atrybuty 3-planowe – Charyzma, Umysł
    Droga 1-planowa – Droga Walki Wręcz lub Droga Broni Palnej
    Drogi 2-planowe – Nie wybrana z pierwszoplanowych plus jedna do wyboru
    Droga 4-planowa – Droga Magii
    Obowiązkowe umiejętności 1-planowe
    -Walka toporem
    -Kamieniarstwo
    -Kowalstwo
    Charakter: brutalność + 3 do wyboru


    Post został pochwalony 0 razy
    Zobacz profil autora
    PostWysłany: 13:41, 04 11 2008
    largados
    zerkający na systemy

     
    Dołączył: 09 Paź 2008
    Posty: 22
    Przeczytał: 0 tematów

    Ostrzeżeń: 0/3
    Skąd: Nowogard





    Rotting World
    System RPG Dark Fantasty
    Pierwszy post może ulegać modyfikacji!!


    Post został pochwalony 0 razy

    Ostatnio zmieniony przez largados dnia 15:33, 04 11 2008, w całości zmieniany 2 razy
    Zobacz profil autora
    Rotting World
    Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Gry
    Nie możesz pisać nowych tematów
    Nie możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz głosować w ankietach
    Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
    Strona 2 z 3  
    Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
      
      
     Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


    fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
    Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
    Theme created by Vjacheslav Trushkin
    Regulamin