ja-prozac |
większy pożeracz systemów |
|
|
Dołączył: 22 Sie 2005 |
Posty: 403 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: constantine jeziorna |
|
|
|
|
|
|
Skoro formalności mamy już za sobą, to zacznijmy wstęp. Jak już było wspomniane, postacie są wyznawcami Pana Lasu, szatana. Istnieje możliwość grania zwykłymi bogobojnymi i uczciwymi mieszkańcami, ale podstawowym założeniem jest sabat, który tworzą gracze.
Mieszkają w małym oddalonym od głównych kupieckich traktów miasteczku Deubach. Nieważne są przy tym jakiekolwiek informacje historyczne – gra oficjalnie dzieje w 1560 roku, ale nie ma tu odniesień do żadnych wydarzeń z tego okresu. Deubach to niemieckie miasteczko, jednak nigdy nie zostanie powiedziane, gdzie leży. Ważne, że w pobliżu nie ma innych miast czy osad, nie licząc kilku wiosek w okolicy.
Wszystkie przygody będą się działy w mieście lub jego pobliżu. Postacie się tu urodziły i dorastały – ważnym elementem tworzenia postaci są więzy łączące wiedźmę lub czarownika ze społecznością. Czy ma renomę, bogactwo, wpływy, znajomych, stanowisko? Te elementy mogą uchronić przed podejrzeniem o czary i dawać możliwości niemożliwe do zdobycia nawet najpotężniejszemu wyznawcy szatana.
Skoro o diable mowa. Głównym złym w okolicy jest Pan Lasu, nazywany tak przez jego wyznawców, przez postronnych po prostu leśnym diabłem, piekielnym nasieniem. Jeśli oczywiście postronni odważą się o nim wspomnieć. Pan Lasu mieszka w lesie zwanym od niego Teufelswald. Mało kto, oprócz wiedźm oczywiście, odważa się do niego zapuszczać wybierając na polowanie i wyręb dalej położony Weiswald(nazwa nieprzypadkowa). Nikt nie wie dokładnie, kim lub czym jest Pan Lasu i jego świta.
Przeczytałeś już wstęp i wiesz, czego się spodziewać. Decyzja, czy chcesz grać w tę grę zależy od ciebie. Zajrzyj na następną stronę albo odłóż cały dokument.
ja-prozac |
|