beacon |
Administratore |
|
|
Dołączył: 10 Sie 2005 |
Posty: 1843 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Warszawa/Lublin |
|
|
|
|
|
|
No więc tak...
Ogólnie
Gracz wciela się w postać naukowca, który poprzez swoje eksperymenty na zwierzętach doprowadził do wypadku, w którym jego DNA zmieszało się z DNA zwierzęcia. Wówczas to otrzymał moce związane z tym zwierzęciem. Teraz staje po stronie dobra, lub zła - jako heros.
Świat
Jako że grałem to podczas przesiadywania u babci w Kraśniku z moim kumplem to akcja działa się właśnie tam /takie miasto niedaleko Lublina/. Świat był nasz. Nawet prezydentem Lublina był pan Prószkowski! Zostawaliśmy członkami mafii, laliśmy dresy i takie tam różne. Nawet kiedyś agencję towarzyską rozkręciliśmy.
Postać
Oprócz tego, że postać jest naukowcem, warto wspomnieć, że ma różne formy. Człowiek, człowiekołak, zwierzołak i zwierzę. Różnią się one stopniem zezwierzęcenia. Generalnie wszystko wiąże się z tym jednym, wybranym typem zwierzęcia.
Mechanika
Takowej dotychczas nie było, ale mam zamiar takową dopasować. Choćby w Wieży Snów był pomysł na mechanikę opartą w niemal 100% o kość. Jedna cecha, parę skilli i traitów i orrra!
Generalnie trzeba pamiętać, że to gra "z przymrużeniem oka". |
|