autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Gry -> Mechaniki
Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Mechaniki
PostWysłany: 22:46, 10 09 2005
Ethel
zerkający na systemy

 
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Knurów





Witam, poszukuje gotowej mechaniki (tylko). Świat, bestariusz, przedmioty itd będe robił sam (w sumie i tak mogą być te elementy, wtedy poprostu ich nie bede urzywał a jedynie stworze nowe). Poprzez mechanike rozumiem charakterystyki bochaterów (cechy, umiejętności itd), sposób rozgrywania bitw, inne bajery, itd ...


Aktualnie przejrzałem troche mechaniki do gier (chyba 2 Razz + doświaeczenie z mechaniki D&D wyniesione z gry cRPG Baldur's Gate, a nawiązania do gry papierowej były w grze komputerowej spore) i myśle że moge stworzyć własną mechanike, powolutku już ją zapisuje w zeszycie ... ale niestety bardzo powolutku :/ Jak dostane gotową dobrą (taką która będzie mi odpowiadała) mechanike to prawdopodobnie przestane pisać własną :]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 06:35, 11 09 2005
Craven
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 673
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kraków





Ja polecę Q10. [link widoczny dla zalogowanych]

Zuhar zapewne FATE. [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 08:52, 11 09 2005
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





A może mechanika procentowa (rzut k100, trudność wyrażona w procentach, np. 80% szans, trzeba wyrzucić mniej niż 80 na k100, cechy jako np. wartości 0-100, umiejętności dające np. 20% modyfikator itp.)? Na początek chyba jest najlepsza - coś w stylu Zew Cthulhu albo Warhammera. A mechanika z D&D bardziej pasuje do cRPG niż papierowego RPG (ale to moja osobista opinia, nie chcę zaczynać kłótni Wink ).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 09:30, 11 09 2005
Craven
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 673
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kraków





No racja - na tej zasadzie stara mechanika SCRPG działa Smile Baaardzo proste wygodne i intuicyjne.

A D20 ssie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:00, 11 09 2005
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Temat odnośnie mechanik już istnieje tutaj:
http://www.autorskie.fora.pl/viewtopic.php?t=29

zamykam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mechaniki
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Gry
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin