Przemycarz |
zerkający na systemy |
|
|
Dołączył: 20 Sie 2005 |
Posty: 42 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
|
|
Quba napisał: | Heh jak na grę o rozwałce to zasady posiada raczej jak do gry narracyjnej, a ja myślałem, że akcja ala Duke Nukem powinna mieć raczej mechanikę w której uwypuklone są pewne elementy |
Z kolei taka ogólnikowa mechanika, czyli przystosowana do gry narracyjnej, pozwala na bardziej widowiskowe, "filmowe" akcje. Poza tym zasady celowo są krótkie i nieskomplikowane. A klimat można osiągnąć sposobem odgrywania postaci i opisywania sytuacji, nie trzeba wszystkiego uwzględniać w mechanice, według mnie.
Zuhar napisał: | Należy unikać w publikacjach języka potocznego, bo wkrótce sprowadzimy sprowadzimy mowę ojczystą do poziomu "ugh ugh". |
Hm... nie sposób nie przyznać ci racji .
Chciałem napisać całość raczej tak luźno, ale starałem się też nie przesadzać z mową potoczną. Starałem się, ciężko mi samemu ocenić, jak wyszło. |
|