autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Gry -> Gra fabularna Pływ - dark fantasy w realiach antycznych Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 17:05, 16 07 2007
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





Za to design nienajbrzydszy. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 17:31, 16 07 2007
Behir
pożeracz systemów

 
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3





Strona wygląda lepiej niż wcześniej Smile. Andre, będzie na stronie ta mapka, którą pokazałeś w Smoczym Gnieździe Very Happy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 19:30, 16 07 2007
Andre
chodzący wśród autorek

 
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa





W ciągu miesiąca, najdalej dwóch wystartuje nowa edycja Wrót, w których każdy będzie mógł spersonalizować sobie stronę główną. Na razie jest trochę misz-maszu, ale to minie Smile
Ajfel pracuje dzień i noc nad podłączeniem nowych skryptów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 00:58, 27 08 2008
Andre
chodzący wśród autorek

 
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa





[link widoczny dla zalogowanych] Pływu jest już dostępna.
Plik zawiera wyłącznie zasady w wersji beta i nie jest fragmentem podręcznika.

Proszę, częstujcie się, a uwag nie skąpcie.
Jeśli chcecie wykorzystać całość lub część tej mechaniki do własnych projektów, serdecznie do tego zachęcam, a nawet oferuję pomoc w takim przedsięwzięciu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 11:00, 27 08 2008
buzz aldrin
zerkający na systemy

 
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





nie chce czytac tego belkotu bo jest za dlugi,
wiec moze napiszesz w jaki sposob zasady zespalaja sie
ze swiatem, wspomaga taki a nie inny
rodzaj rozgrywki itp bo jak na razie to chyba mechanika
warhammera + antyczne wzorki
na kazdej stronie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:47, 27 08 2008
Craven
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 673
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kraków





buzz aldrin napisał:
nie chce czytac tego belkotu bo jest za dlugi.


Przymusu nie ma, więc jak nie masz nic merytorycznego do napisania to nie marnuj naszego czasu prostackimi komentarzami.

Z góry dziękuję.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 13:45, 27 08 2008
Omlet
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dynia





buzz aldrin napisał:
nie chce czytac tego belkotu bo jest za dlugi


Aleś chłopie błysnął :/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 13:59, 27 08 2008
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





Hmm, ja chwilę się bawiłem Pływową mechaniką zaraz po ogłoszeniu na blogu, aczkolwiek jeszcze nie dobiłem do końca. Póki co mam paczkę mniej lub bardziej pozytywnych komentarzy do generacji postaci, ale postaram się wrzucić całość do studni w niedalekiej przyszłości.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 02:07, 28 08 2008
Andre
chodzący wśród autorek

 
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa





Będę ogromnie wdzięczny za wszelkie komentarze.
Post użytkownika "buzz aldrin" wprawił mnie w niemałe zadziwienie. Spodziewałem się wszystkiego, ale porównanie do WFRP?! Już bliżej Pływowi do d20 z wyglądu, jeśli w ogóle, bo Warhammera ta mechanika nie przypomina moim zdaniem.
Na szczęście, mechaniki tej nie trzeba tłumaczyć, jest ona kompletna i broni się sama. Kto ją wypróbuje, przekona się co z nią można zrobić, a czego nie. Roboczo nazwałbym ją uniwersalną, niefilmową. Pływ działa na niej tak, jak powinien. I na tym poprzestańmy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gra fabularna Pływ - dark fantasy w realiach antycznych
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Gry
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 3 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin