ja-prozac |
większy pożeracz systemów |
|
|
Dołączył: 22 Sie 2005 |
Posty: 403 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: constantine jeziorna |
|
|
|
|
|
|
moja nowa gra:
Dziwne Przygody Galaktycznych Akwizytorów
W tej grze postacie sa jak sama nazwa wskazuje kosmicznymi akwizytorami
teleportowanymi w rozne dziwne i niebezpieczne miejsca(a jakze by inaczej)
i sprzedajacymi tam jak zwykle bezuzyteczne towary.
w zasadzie freeform/improwizacja usancjonowana zasadami
mechanika:
I. gracze pisza kartkach, co beda sprzedawac i daja te kartki
mg. mg losuje jedna kartke. oglasza wynik.
gracze(trzech ich) wymodzili: nieautoryzowana biografie
pierwszego psa kosmicznego senatora, malo uzywane skafandry
kosmiczne ze stacji mir, elektryczne szczoteczki do zebow z napedem
atomowym przeciekajacym tylko 10% powyzej dozwolonej normy. mg
wylosowal nieutoryzowana biografie.
II. gracze pisza na kartkach, gdzie beda sprzedawac i komu(na osobnej
kartce kazda informacje). mg losuje z kazdej kupki jedna kartke.
oglasza wynik.
gracz nr 1: tajna kryjowka dra Diabelski-Mózg-W-Słoiku, telepatyczne
kamienie
gracz nr 2: konkurs gotowania ludzi na planecie Sleaass'zggghj,
gigantycznem, drapiezne slimaki z antaresa 7
gracz nr 3: czarna dziura, klony Elvisa
mg wylosowal: czarna dziura, gigantyczne, drapiezne slimaki z antaresa 7
IV. gracze pisza dwie cechy(dowolne) na osobnych kartkach
i z wszystkich propozycji tworza pule. z tej puli losuja dwie cechy postaci
gracz 1: robot, szydelkowanie
gracz 2:paranoik, ma parasol
gracz 3: smierdzi, elokwentny
po losowaniu:
gracz 1: robot, smierdzi
gracz 2: elokwentnt, ma parasol
gracz 3: paranoik, szydelkowanie
gracz rozdziela 5 punktow na doswiadczenie i szczescie
testy:
mg okresla poziom trudnosci od 3(przebanalne) do 12(niemozliwe)
gracz rzuca 2k6 + kostka za pasujaca do sytuacji ceche.
gracz moze tez dodac przed rzutem kosci za wydane punkty
doswiadczenia(1 za 1, oczywiscie odpowiednio uzasadnione).
max 5 kosci. rzuca i wybiera 2 sumujac wynik. jesli wynik nie jest
wystarczajacy, mozy wydac punkty szczescia na przerzut kosci
(znowu 1 za 1).
jesli graczowi nie wyjdzie rzut z uzyciem szczescia lub doswiadczenia,
traci uzyte punkty. moze je zachowac, jesli doda do porazki dodatkowa
komplikacje.
to na razie wszystko.
co sadzicie?
ja-prozac |
|