ja-prozac |
większy pożeracz systemów |
|
|
Dołączył: 22 Sie 2005 |
Posty: 403 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: constantine jeziorna |
|
|
 |
 |
 |
|
Zuhar - szczerze?
Mam Arkone i jestem pewien, ze z niej nie skorzystam. Powody:
slowianskosc i swiat - gowniano opisane, zeby zagrac musialbym
dorobic co najmniej drugie tyle w podreczniku. Dodatkowo nie
jestem ekspertem, ale smierdzialo mi po czesci klasycznym
fantasy. Powtarzam, na oko cwierclaika.
mechanika - kolejna z serii: szybka, ale realistyczna i chcialbym
cos jeszcze, ale nie wiem co. Dodac do tego spieprzony layout
(przy samym tworzeniu postaci trzeba co najmniej 8 razy biegac
po rozdzialach) i niejasne spisanie czesci zasad otrzymujesz
produkt z trudem grywalny. Mozna, ale nie chce mie sie
przedzierac.
sposob gry - zalosne porady dla graczy i mg, idiotyczna
i zniechecajaca do systemu przygoda(railroadfest do kwadratu)
amatorski wyglad - jak ktos wydaje na kredowym papierze, niech
sie postara o prawdziwych grafikow i wieksza ilosc ilustracji. Kreda
zobowiazuje.
Zagralbym w slowianskie klimaty, ale niech beda wykonane dobrze.
Na razie za tego rodzaju gry biora sie totalni amatorzy.
W obecnym stanie Arkona daje mi to samo, co dowolna mechanika
z sieci, jedna lub dwie ksiazki o mitologii slowian i dzien na spisanie
scenariusza/lekkie dostowanie zasad. To drugie jest o tyle lepsze,
ze przynajmniej przeczytam cos jakies sensowny opis mitologii
i historii slowian.
wiekszosc co lepszych autorek z sieci sprawdza sie lepiej niz Arkona
(Naznaczeni na przyklad, zeby nie wchodzic w rzeczy zagraniczne).
Zaden spisek, po prostu Arkona jest jaka jest.
ja-prozac |
|