ja-prozac |
większy pożeracz systemów |
|
|
Dołączył: 22 Sie 2005 |
Posty: 403 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: constantine jeziorna |
|
|
|
|
|
|
Hej.
Co masz poza tym? Bo na razie widze:
- Obrazek, latwo zauwazyc, sredniej jakosci
- Zarysy pomyslu na setting. Z klasycznym odchylem na
przyjemnosc wynikajaca z pisania settingu niz patrzenia
pod katem gry i jej przydatnosci do spozycia.
Z twojego tekstu dla grajacych jest wazne kilka ostatnich zdan.
Cala reszta to pisanie dla pisania, odbylo sie i gracze tego nie
zmienia. Przyda sie, jak autor bedzie chcial napisac powiesc.
Darkenowe klepanie michy w imie aniolow/demonow i w sumie nic
wiecej nie wiadomo.
- Inne klasyczne rzeczy to slodkie nazwy. Bezduszne poswiecenie,
pomroz, itp. Rzeczy nie wplywajace w sumie na gre, a za ktore
tworcy biora sie jako pierwsze
- Widze, ze nie jestes zdecydowany jaka gre chcesz napisac.
Wrzucasz mnostwo rzeczy na raz - mechy, aniolowie, wilkolaki
wampiry, demony, boga nie ma... i moze cos wyjdzie Albo masz
jaja wielkosci arbuzow i zapas narkotykow Dicka czy bezczelnosc
Kevina Siembiedy albo upadniesz na twarz.
- Co ma wspolnego z cala reszta pomysl na technusow. Imho
pasuja jak piesc do nosa, byle byla roznorodnosc.
- Zasadniczo nie wiadomo skad diably okazaly sie do rany przyloz,
ot tak po prostu?
Rady:
Napisz wprost, co chcesz osiagnac swoja gra na sesji.
W jakie rejony/klimaty uderzasz?
Do czego mozesz to porownac, inspiracje?
Czym sie beda zajmowac grajacy?
Jaka konwencje chcesz wykorzystac?
Co na sesji ma robic mechanika?
Jaka jest rola setingu w twojej grze:
ma byc tylko podstawa dla dzialan graczy i bedzie w tle
bedzie wymagana jego dobra znajomosc
bedzie zbiorem pomyslow do wykorzystania
jest dla mg, a gracze maja go odkrywac.
Mowiac najkrocej, powiedz wprost, o co chodzi i w czym dokkladnie
potrzebujesz pomocy.
Warto, zebys obadal:
In nomine magna veritas
Engel
Children of fire |
|