Erpegis |
chodzący wśród autorek |
|
|
Dołączył: 02 Lis 2005 |
Posty: 77 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
|
|
|
|
Plany mieć mam. Ale niezbyt konkretne.
Generalnie w wersji d20 'modern':
Klasy podstawowe istnieją, klasy zaawansowane chyba też, ale są przeważnie dla BN. Są też klasy superbohaterskie, pokrywające się mniej więcej z archetypami.
Poświst np. to prawdopodobnie Szybki Heros5/Żywiołak5, Sky Knight Bystry 4/Oddany4/Wynalazca2/Zbrojny 10.
Tym niemniej jednak, masz moce już od 1 poziomu, wybrane z listy. Co 2 poziomy dostajesz nową moc, chyba że bierzesz klasy superbohaterskie.
Są też wady, za które można zakupywać nowe moce.
Są hitpointy, ale chyba tylko dla superbohaterów. Zwykli ludzie mają ich mniej. (choć postaci ważne, takie jak np elitarny oddział policji mogą mieć ich też sporo).
Są featy zwykłe i featy superbohaterskie.
W wersji FATE;
tutaj wszystko się rozbija o ustalenie jakiejś skali. Brakuje mi Fudgowej Skali dla siły.
Możesz podnieść samochód [] [] a Siła rozszalałego słonia [].
Kto jest silniejszy? Super siła i superszybkość to są moce, które trzeba dość dokładnie zmierzyć. Fate tutaj się kompletnie nie nadaje. |
|